کد خبر: ۸۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
البرز - امام جمعه کرج گفت: ملت ایران به هیچ وجه کمک منافقان به دشمنان و کشتار ۱۷ هزار انسان بیگناه را فراموش نمی‌کند.

به گزارش آرانیوز:آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره حتی به اندازه چند ثانیه هم که شده است به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، البته مردم آگاه و بابصیرت مانند همیشه در برابر این فرصت طلبی‌های منافقان خواهند ایستاد.

او می‌گوید: خون‌های زیادی به زمین ریخته شد تا تهدیدها به فرصت تبدیل شود و استفاده از فرصت‌ها باید همیشه وجود داشته باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمار تلفات و خسارات حمله به یمن از ابتدای شروع جنگ بسیار سنگین است، ادامه داد: بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم یمن در این جنگ نا برابر کشته شده‌اند و به فضل پرودگار مردم یمن مزد پایداری و مقاومت خود را می‌گیرند و اسرائیل هم باید بداند که گنبد آهنین هم توانایی مقابله با موشک‌های یمن را ندارد.

به گفته امام جمعه کرج، باید رشادت‌ها و مبارزات ایام دهه مبارک فجر به همه مردم به ویژه نسل جوان بیان شود.

او می‌گوید: همه نیروهای انقلاب موظف هستند برابر هجمه رسانه‌ای دشمنان بایستند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان و در تبیین آن از ظرفیت‌های مردم، جوانان و نوجوانان به ویژه در مراسم‌های دهه مبارک فجر استفاده کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: گرمخانه‌های شهر پاسخگوی نیاز مردم نیست به‌همین دلیل پس از این از مصلای نماز جمعه کرج در طول هفته به عنوان گرمخانه استفاده خواهد شد.

شهر کرج دارای یک گرمخانه آقایان در شاه‌عباسی و یک گرمخانه بانوان در پارک شهید چمران است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه ملت ایران به هیچ وجه کمک منافقان به دشمنان و کشتار ۱۷ هزار انسان بیگناه را از یاد نمی‌برد، تصریح کرد: مردم ایران برای شما همان چیزی را می‌خواهد که برای آمریکا می‌خواهد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار