کد خبر: ۸۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
اصفهان - مجری جشنواره فیروزه‌ای در اصفهان گفت: همزمان با هفتمین دوره جشنواره فیروزه‌ای، اصفهان میزبان اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از دبیر خانه اجرایی جشنواره فیروزه‌ای در اصفهان، فرحناز علیزاده اظهار داشت: همزمان با هفتمین سال برگزاری جشنواره فیروزه‌ای در تهران، امسال ما اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اصفهان را میزبانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: این جشنواره با موضوعات عروسک، اسباب بازی، هدایای فرهنگی و نوشت افزار زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری سرزمین قصه‌های کهن برگزار می‌شود.

مجری برگزاری جشنواره فیروزه‌ای در اصفهان با بیان اینکه جشنواره فیروزه‌ای با هدف حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری در استان‌های مختلف برگزار می‌شود تصریح کرد: هر استان براساس شاخص‌های هنری منطقه خودش کار می‌کند؛ اصفهان شهری است مملو از هدایای فرهنگی، چراکه از نظر صنایع دستی غنی است و بر اساس این شاخص میزبان جشنواره است.

وی اضافه کرد: سرزمین قصه‌های کهن مؤسسه مجری طرح در استان اصفهان است و هدف این جشنواره حمایت از کسب و کارهای فرهنگی است؛ که به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم در سال‌های بعد به صورت حضوری و همراه با نمایشگاهی از آثار میزبان باشیم.

جشنواره فیروزه‌ای در اصفهان برگزار می‌شود

علیزاده یادآور شد: افراد فعال در حوزه عروسک، اسباب بازی، هدایای فرهنگی ونوشت افزار که طرح و ایده‌ای برای تولید داشته و نمونه اولیه را تولید کرده ونیازمند به سرمایه گذاری هستند، عکس محصول خود را درسایت جشنواره بارگذاری کرده تا آثارشان توسط داوران متخصص واهل فن داوری شود.پس از آن به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نقدی وحمایت های مؤثر کسب وکاری تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از این جشنواره وکسب وکارهای فرهنگی شرکت کننده در این جشنواره با ارگان‌های مختلفی وارد مذاکره شده و موفق شدیم حمایت استانداری، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، دانشگاه هنر اصفهان، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، دانشگاه سیتی سنتر و کانون کار آفرینی اصفهان را از جشنواره فیروزه‌ای استان اصفهان بدست آوریم.

مجری طرح جشنواره فیروزه‌ای در اصفهان گفت: شرکت کنندگان می‌توانند عکس آثار خود را تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ به آدرس اینترنتی www.jayezehfiroozeh.ir در بخش استان اصفهان بارگزاری کنند. شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه دبیرخانه جشنواره فیروزای به آدرس: اصفهان، خیابان توحید، مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان، مؤسسه فرهنگی هنری سرزمین قصه‌های کهن مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۰۲۷۳۷۳۸۷۰ و ۳۶۲۸۴۴۰۸ تماس بگیرید.

گفتنی است به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی به مبلغ سه تا یک میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار