کد خبر: ۸۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
رئیس قوه‌قضائیه گفت: امروز دشمن هدف نهایی خود را روی مسائل افتصادی متمرکز کرده و درصدد است به‌واسطه مسائل معیشتی بر مردم فشار بیاورد و از آن طریق به نیاز خود دست پیدا کند.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام‌ والمسلیمن غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهارداشت: استان خراسان رضوی باید در بسیاری از مسائل پیشتاز و الگو باشد، که مردم بدانند تفاوت مشهد و استان خراسان رضوی که حضرت رضا(ع) در آنجاست، با جایی که این بزرگوار در آن نیست،‌ در حوزه مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مشهود است. 

وی افزود: امروز دشمن تیر نهایی خود را به مسائل افتصادی متمرکز کرده است.

و در صدد است به واسطه مسائل معیشتی بر مردم فشار بیاورد و از آن طریق به نیاز خود دست پیدا کند،باید متناسب با شرایط حرکت کنیم و قوانین، مقررات و اراده خود را در این جهت بکار بگیریم. 

 اژه‌ای بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم‌ که با جنگ اقتصادی است ولی حرکت ما غیر زمان جنگ باشد؛ اگر جنگ اقتصادی است باید متناسب با آن حرکت کرده و روشمان را تنظیم کنیم. 

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: در این نشست مسئولان، نماینده مجلس شورای اسلامی، وزیر دادگستری و استاندار خراسان رضوی و معاون دادستان کل کشور حضور دارد، باید مسائل و دغدغه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار