کد خبر: ۸۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
بیرجند-مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت:میزان بارندگی‌ها در خراسان‌جنوبی از ابتدای پاییز ۵۴ میلی متر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۶۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا خندان رو  اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها مربوط به انارستانک فردوس با ۶.۵ میلی متر بارندگی گزارش شده است و میزان بارندگی در بیرجند نیز یک میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه میزان بارندگی در خود شهر فردوس یک میلی متر بارندگی و یک و نیم سانت برف بوده است، بیان‌کرد: در آرین شهر نیز پنج سانتی متر برف و چهار و نیم میلی متر بارندگی گزارش شده است که بسیار ارزشمند است.

خندان رو گفت: در فتح آباد فردوس ۳ سانتی متر برف، در کریمو شهرستان سرایان ۱۰ سانتی متر برف، در روستای خونگ پنج سانتی متر برف و در مغیلان نیز هشت سانتی متر برف در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

وی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوایی در هفته جاری نیز گفت: تا روز چهارشنبه که پیش بینی‌ها را داریم در خراسان‌جنوبی به جز تداوم سرما پدیده خاصی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر میزان بارندگی‌ها در خراسان‌جنوبی از ابتدای پاییز ۵۴ میلی متر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۶۱ درصد افزایش داشته است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار