کد خبر: ۸۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ بهزاد عبدیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در پردیس خبر داد و اظهار داشت: در آغاز اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در نیمه دوم دی ماه شهرستان پردیس با حضور تمامی نیروهای تحت امر انجام گرفت.

وی افزود: در این طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز نیروها این فرماندهی موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی، دستگیری ۱۴ نفر اراذل و اوباش سابقه دار، کشف بیش از نیم کیلو مواد مخدر و دستگیری ۳۵ نفر خرده فروش مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی پردیس در ادامه از دستگیری ۲۰ نفر معتادین متجاهر، کشف ۷۸ فقره سرقت و دستگیری ۷۴ نفر سارق سابقه دار، کشف ۱۵ قبضه سلاح سرد، جلب ۲۹ نفر از افرادی که دارای حکم جلب بودند نیز خبر داد.

عبدیان گفت: طی این طرح کشف ۲۱ دستگاه خودرو سرقتی، توقیف ۴۵ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت، دستگیری ۷ نفر مفاسد اجتماعی و کلاهبردار، کشف ۹ مورد پرونده جعل و کلاهبرداری و دستگیری ۷ نفر کلاهبردار، کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال، کشف یک فقره قتل، دستگیری ۲ نفر سارق زورگیر و متهم فراری با اجرای حکم و هماهنگی مقام محترم قضائی شدند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار