کد خبر: ۸۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت انسجام فرهنگی بین نهادها و مردم در این استان، گفت: مسئولان فاصله با مردم را کم کنند.

به گزارش آرانیوز:، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان، اظهار کرد: با توجه به ایجاد فاصله در دهه گذشته بین مردم و مسئولان و کاهش اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام، مدیران و مسئولان باید آنقدر همراه مردم باشند که مردم شکافی را بین خود و آنها احساس نکنند.

وی با بیان اینکه ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان با فراهم سازی فضای یاس و ناامیدی، موجبات سو استفاده دشمنان را از این فرصت فراهم آورد، افزود: با توجه به نفوذ رسانه‌ها در هر خانه با تکنولوژی‌های نوین و اثر گذاری آن، باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

عباسی با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌های خیر خواه نظام برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تبدیل بی اعتمادی به امید آفرینی در گیلان، تصریح کرد: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان متأسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای مدیریت فرهنگی و تقویت مساجد، ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه تلاش کنند.

عباسی به امید آفرینی و اعتماد سازی دولت در مقابله با کرونا با موفقیت در واکسیناسیون عمومی مردم اشاره و تصریح کرد: نبود نگرانی در خصوص ذخیره کالاهای اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وی به انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور اشاره و تاکید کرد: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و فر رئیس جمهور به روسیه و همچنین حضور وی در مذاکرات شانگهای به عنوان اقدامات حساب شده و مهم در این راستا است که باید از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم فراهم سازی بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم و اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار