کد خبر: ۸۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
قم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: شورای اطلاع‌رسانی قم در دوره جدید به دنبال رفع ضعف‌های موجود است.

به گزارش آرانیوز:احمد حاجی‌زاده در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مبحث اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: در شرایط کنونی اطلاع‌رسانی در موارد مختلف از مسائل ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان، گفت: مصوبات این شورا دارای ضمانت اجرایی است.

حاجی‌زاده با اشاره به جایگاه شورای اطلاع‌رسانی به‌عنوان سازوکاری در جهت مدیریت افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم، اضافه کرد: این شورا یک ساختار قانونمند است و همه دستگاه‌های استان ملزم به پیگیری و اجرایی کردن مصوبات و تصمیمات آن هستند.

معاون استاندار قم با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت اثربخشی فعالیت‌های شورای اطلاع‌رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود اعم از رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها، تشکل‌های مردمی، تریبون‌های نماز جمعه و جماعات جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

وی مردم‌داری و شأن بالای مردم در دیدگاه نظام اسلامی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: مسئولان تافته جدا بافته از مردم نیستند و دولت سیزدهم درصدد است تا با تقویت این رویکرد امید و اعتماد مردم به دولت و دولتمردان را افزایش دهد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان خاطرنشان کرد: این شورا در دوره جدید فعالانه به دنبال رفع ضعف‌ها و خلأهای موجود در عرصه اطلاع‌رسانی و شنیده شدن صدای مردم است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار