کد خبر: ۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
شیراز- مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز گفت:شهدایی که در حادثه بمب گذاری کانون رهپویان وصال به شهادت رسیدند از عامه مردم بوده و گروهک‌ منافقین دست به ترور کورکورانه زد.

به گزارش آرانیوز:احد پاریابی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهدافی که نمایشگاه شهدای کانون رهپویان وصال به عنوان آن است این بوده که شهدای این ححادثه تروریستی فراموش نشوند و همواره یاد و خاطر شهدا در جامعه جاری باشد.

وی افزود: برخلاف گفته دشمنان و منافقان مردم ایران همواره جز قربانیان ترور بوده‌اند و گروهک‌های تروریستی در تلاش اند تا به هر صورتی که امکان پذیر است به مردم و طبقه متوسط جامعه خدشه وارد کند این در حالی است که در بمب گذاری که در کانون رهپویان وصال صورت گرفت مردم عامه جامعه آسیب دیدند.

به گفته این مقام مسئول گروه تروریستی تندر که اقدام به بمب گذاری در این کانون کرده بود تنها یک هدف را دنبال می‌کرد و این هدف چیزی جز ترور کورکورانه نبود تا از این طرق نسبت به ضربه زدن به جامعه و مردم اقدام کند.

پاریابی در ادامه با اشاره به دستگیری سرکرده این تیم منافق بیان کرد: اکنون خواسته مردم ایران و فارس آن است که منافقان و افرادی که در طراحی این ترور دست‌اندرکار بودند به سزار اعمالشان برسند از این رو باید عاملین این جنایت در محل حادثه به سرای اعمال خبیثانه خود برسند.

سید جواد هاشمی نژاد مدیر بنیاد گرامیداشت شهدای ترور نیز در این نشست بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب تاکنون بر اساس تحقیقات انجام شده ١٧ هزار شهید ترور داشته است و فارس جز استان‌های است که ۴٩٠ شهید ترور دارد.

وی افزود: ١٧ هزار شهید ترور در ایران توسط ٣۵ گروهک تروریستی به شهادت رسیده‌اند و گروهک تندر از جمله گروهک‌های اجیر شده توسط آمریکا است در تروری که توسط منافقان انجام شد تنها مردم عادی مورد هدف قرار گرفتند و این در حالی است که سرگرده این گروه منافق توسط نیروهای گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس طراحی که دشمنان انجام داده است در تلاش است تا سرکرده این گروه تروریستی را فردی بی گناه جلو دهد اما ملت ایران هیچگاه فریب این گونه تیم‌های منافق را نخواهند خورد.

هاشمی نژاد یادآور شد: این گروه گروهی مردم نهاد بوده و این در حالی است که پس از سال ٨۴ که این بنیاد ایجاد شد هیچ آماری در خصوص شهدای ترور وجود نداشت و طی فعالیت‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر شاهد بودیم که آمارهای دقیقی در خصوص شهدای ترور تهیه و تنظیم گردد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار