کد خبر: ۸۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
زنجان-رئیس شورای شهر زنجان گفت: مدیریت بحران شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در روزهای برفی در آماده باش هستند.

به گزارش آرانیوز:منصور مرادلو ظهر چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، به بارش برف سنگین روزهای اخیر در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تجهیزات شهرداری برای فصل زمستان باید به روزرسانی شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در کنار مردم بوده و پیگیر مشکلات مردم در این روزها هستند، اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود شورای شهر برخورد خواهد کرد.

مرادلو با بیان اینکه ستاد بحران شهرداری در این روزهای سرد فعال‌تر شده و به امورات نظارت بیشتری داشته باشد، ابراز داشت: باید امکانات خدمت‌رسانی زمستانی در استان به روزرسانی شود.

وی ابراز داشت: شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جواب‌گو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش بهره‌مند شدیم.

رئیس شورای شهر زنجان به انتظارات شهروندان در برف‌روبی خیابان‌ها بالاخص در مراکز پرتردد و خیابان‌های اصلی و بازگشایی راه‌ها اشاره کرد و گفت: فعال‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودروهای شخصی ندارند.

مرادلو بر لزوم ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به مردم در روزهای سرد زمستانی اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

وی بر لزوم ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در روزهای برفی تاکید کرد و گفت: نیاز است تا دیگر دستگاه‌ها نیز در چنین روزهایی در کنار شهرداری باشند.

حضور همیشگی ارتش و سپاه برای خدمت به شهروندان

گفتنی است با وجود گذشت دو روز از فروکش کردن بارش ها در زنجان هنوز بسیاری از معابر اصلی و فرعی شهر زنجان برف روبی و نمک پاشی نشده است و ارتش و سپاه با بسیج نیروهای خود معتبر شهر را برف روبی کردند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار