کد خبر: ۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
اهواز- استاندار خوزستان گفت: همه ظرفیت پای کار آورده می‌شوند تا بتوان خوزستان را که هم اکنون به عنوان پایلوت ملی اجرای طرح بازآفرینی محلات کم برخوردار تعیین شده به بهترین شکل توسعه داد.

به گزارش آرانیوز:صادق خلیلیان ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری خوزستان که با حضور «علی آقامحمدی» رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، «محمد آئینی» معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد، بیان کرد: هدف از تشکیل ستاد بازآفرینی شهری این است که بتوان محلات کم برخوردار را از نظر خدمات مسکن، بهداشت و درمان، مسائل معیشتی و سایر نیازهای ضروری مورد پشتیبانی قرار داد.

استاندار خوزستان افزود: این ستاد متشکل از فرمانداران و شهرداران شهرستان است و مسئولان دستگاه‌های مختلف نیز از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفین، بهزیستی و بنیاد برکت به این ستاد کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی به پای کار آورده می‌شوند تا بتوان خوزستان را که هم اکنون به عنوان پایلوت ملی اجرای طرح بازآفرینی محلات کم برخوردار تعیین شده به بهترین شکل ظرف چند سال آینده توسعه داد و به حداقل میانگین استانی از لحاظ رفع محرومیت و برخورداری رساند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار