کد خبر: ۸۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم جذب بیشتر مسافر به استان، گفت: باید خدمات گردشگری استان قبل از رسیدن مسافران در قالب های مختلف به آن ها اعلام شود.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید خدمات گردشگری استان قبل از رسیدن مسافران به این استان در قالب ارائه پوستر، بروشور یا هر نوع تبلیغات در مبادی ورودی هر شهر برای ایام عید نوروز انجام شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: معرفی توانمندی‌های استان با انجام امور خلاقانه و نوآوری توسط مدیران موجب افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران خواهد شد لذا دستگاه‌های اجرایی متولی استان این مهم را با جدیت بیشتری مدنظر قرار دهند.

وی تکریم مسافران را عنصر مهم در جذب و ماندگاری بیشتر آنان دانست و گفت: با صرفه جویی از محل اعتبارات هر دستگاه اجرایی موارد مورد نیاز جهت تکریم از مسافران انجام شود.

حسین نژاد با تاکید بر انجام تمهیدات لازم در حوزه راهداری استان خاطرنشان کرد: از ورود وسایل نقیله سنگین به داخل شهرها در ایام نوروز جلوگیری شود و اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه راهداری جاده‌ها نیز ضروری است.

وی تاکید کرد: وظیفه ذاتی دستگاه‌های اجرایی متولی در ستاد خدمات سفر در ایام نوروز باید پررنگ‌تر شود.

گفتنی است سند راهبردی گردشگری استان، اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و تأمین هزینه مالی ستاد خدمات سفر از مباحث مورد مطرح در این نشست بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار