کد خبر: ۸۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
مشهد - مشاور وزیر بهداشت گفت: خدمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا و تقدیم شهدای سلامت در تاریخ کشور ماندگار شد.

به گزارش آرانیوز:سید محمد پورحسینی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه «اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور» که در مشهد در حال برگزاری است، با بیان این‌که تحقق سلامت همگانی مهم‌ترین اولویت در برنامه‌های دولت است، اظهار کرد: برگزاری این اجلاس در مشهد فرصتی مناسب برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات رؤسای علوم پزشکی کشور است.

وی، اجرای طرح واکسیناسیون همگانی علیه کرونا را بارزترین اقدام دولت سیزدهم در تأمین سلامت همگانی برشمرد و ادامه داد: واکسیناسیون همگانی که با همراهی خوب دولت، مردم و سایر نهادها اتفاق افتاد، مجاهدتی عظیم بود.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خدمات کادر درمان در جریان مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تلاش‌های کادر درمان و تقدیم شهدای سلامت، این مقطع را در تاریخ کشور ماندگار کرد.

وی به برگزاری این اجلاس به‌صورت حضوری در مشهد اشاره کرد و افزود: امیدواریم نتیجه این اجلاس، گفت‌وگوها و همفکری‌ها، در همگرایی و انسجام هرچه بیشتر اقدامات و برنامه‌های وزارت بهداشت مؤثر باشد.

پورحسینی خاطرنشان کرد: برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت سیزدهم محدود به موضوع کرونا نیست و تلاش می‌شود موضوعات مهم در بخش‌های مختلف بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اجلاس مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

محمدعلی کیانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم با بیان این‌که این اجلاس شروعی بر تداوم برنامه‌های تحولی در حوزه سلامت کشور خواهد بود، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.

گفتنی است؛ «اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور» از ۲۹ دی ماه تا اول بهمن ماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار