کد خبر: ۸۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
بیرجند _ معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره )گفت: طرح هایی در خراسان جنوبی برای اجرا به عنوان استان بدون بیکار تعریف شده است.

به گزارش آرانیوز:علی عسگری صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از اولویت اصلی دولت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و در این راستا طرح‌های برای اجرای در این استان به عنوان استان بدون بیکار تعریف شده است.

به گفته وی علاوه بر وظایفی که از گذشته در زمینه توانمند سازی، اشتغال و کسی و کارهای خرد، مدرسه سازی و حمایت از محرومیت در قالب بنیاد برکت، احسان بوده است در دوره اخیر دو وظیفه اصلی در حوزه سلامت و جمعیت نیز برای ستاد تعریف شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا حمایت از فعالیت‌های مانند ساخت بیمارستان، حمایت از بیماران و معلولان و پیگیری از معلولیت، غربالگری بینایی و شنوایی کودکان و غیره انجام می‌شود و علاوه بر حمایت از مادران نابارور از خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: در ستاد یکی از وظایفی که در دستور کار قرار گرفته، افزایش سرمایه اقتصادی و سرمایه اجتماعی است.

عسکری بیان کرد: تلاش ما در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر این است که همه فعالیت‌های خود را توسط نیروهای مخلص گروه‌های جهادی انجام دهیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار