کد خبر: ۸۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
البرز - استاندار البرز گفت: بر این باور هستیم که بسیاری از موضوعات را می‌توان با همفکری و تعامل به نتیجه مطلوب رساند.

به گزارش آرانیوز:مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه از طرح‌های خلاقانه فعالان اقتصادی استان در راستای ارتقا زیرساخت‌های شهرک‌ها و واحدهای صنعتی حمایت می‌کنم، افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران استان می‌توانند با ایجاد نیروگاه‌های سی اچ پی و تصفیه خانه‌های محلی، علاوه بر تأمین نیازهای خود، صرفه اقتصادی نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شده که شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد نیروگاه‌های سی اچ پی شرایط لازم اعم از زمین و تسهیلات را فراهم کند.

عبداللهی با اشاره به اهمیت توسعه کشت گلخانه‌ای در استان، گفت: گسترش این نوع کشت در استان تولید را افزایش می‌دهد و به لحاظ اقتصادی دارای میزان بهره قابل توجهی است از این رو باید توجه فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی و کشاورزان سنتی را به این سو ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه‌ای افزایش تولید، بهره وری و اشتغال را همراه دارد، افزود: همچنین برای ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای و اطلاع رسانی برای تغییر رویکرد فعالان حوزه کشاورزی، کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

استاندار البرز گفت: سلسله نشست‌های گفتگوی دولت و بخش خصوصی و بازدیدهای میدانی برای حل مشکلات و موانع به صورت منظم برگزار می‌شود چراکه بر این باور هستیم که بسیاری از موضوعات را می‌توان با همفکری و تعامل به نتیجه مطلوب رساند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار