کد خبر: ۸۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
اردبیل- سرپرست فرمانداری اردبیل بر حل مشکلات واحدهای دامداری و مرغداری اردبیل در مواقع بحران برف تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز:، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران شهرستان اردبیل، در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: بارش رحمت الهی در اردبیل از شروع هفته جاری سبب خوشحالی اهالی شد که مدیریت این بارش باید به نحوه احسن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های اخیر درصد قابل توجهی از خشکسالی‌های سال‌های گذشته را جبران کرده است، گفت: در کنار استقبال از این نعمت الهی، باید دستگاه‌های اجرایی طوری عمل کنند تا مشکلی برای واحدهای مختلف به ویژه دامداری‌ها و مرغداری‌ها در نگهداری دام و طیور ایجاد نشود.

سرپرست فرمانداری اردبیل با تاکید بر سوخت و آرد روستاهای محصور شده در برف تصریح کرد: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی متولی برف‌روبی معابر درون شهری، برون شهری و امدادرسانی به وسایل نقلیه در نقاط کولاک‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان بسیار مهم است و نباید از این امر غافل شد.

اعتماد اعجازی بر بسیج امکانات شهرستان برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف و اتخاذ تمهیدات و حفظ آمادگی برای مقابله با تبعات ناشی از وزش احتمالی تند باد، کولاک و برودت شدید هوا تاکید کرد.

وی افزود: بخشداران مرکزی، هیر و ثمرین در صورت بروز مشکلات ناشی از بارش برف، وزش کولاک و برودت هوا در مناطق دورافتاده روستایی بایستی با بسیج امکانات به ویژه در زمان‌های اضطراری از قبیل جابجایی بیماران، امدادرسانی به در راه ماندگان و رفع مشکل واحدهای دامداری و مرغداری اقدام کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار