کد خبر: ۸۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۴ پایگاه امداد و نجات فعال است.

به گزارش آرانیوز:سید قاسم موسوی روز دوشنبه در بازید سرزنده استاندار زنجان از مجتمع امدادی هلال احمر، از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۴ پایگاه و هشت پست امداد و نجات خبر داد و گفت: به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی استان مرخصی همه نیروهای امدادی هلال احمر در سطح استان لغو شده است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر تیم‌های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان شبانه روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان زنجان در مساجد و مکان‌های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران استان انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روزانه ۵۵ نفر پرسنل هلال احمر و ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های و پست‌های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

موسوی ادامه داد: زمستان امسال سه پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقای سطح پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر هشت و ۶۸ جاده ترانزیت زنجان – ابهر و کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان – میانه فعال شده است.

وی گفت: آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی، چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار