کد خبر: ۸۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
بجنورد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان شمالی از برگزاری پویش لبخند احسان توسط بنیاد احسان این نهاد خبر داد و گفت: محرومان از خدمات رایگان دندان پزشکی بهره مند خواهند شد.

به گزارش آرانیوز:علی شاهینی  اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی پویش «لبخند احسان» در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های سنگین بهداشتی و درمانی دهان و دندان و به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و محروم، خدمات دندانپزشکی نظیر جراحی، ترمیم، درمان ریشه، موارد تخصصی کودکان، رادیوگرافی و… در قالب پویش لبخند انجام می‌شود.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی به نیازمندان به صورت کاملاً رایگان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام استان صورت می‌گیرد.

شاهینی تصریح کرد: فلسفه وجودی بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته کشور است.

شاهینی بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن بهره گیری از ظرفیت‌های خدمات سلامت الکترونیک در مدت شیوع ویروس کرونا، با راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ و پاسخ گویی ۲۴ ساعته به پرسش‌های مردم و ارائه آموزش‌های لازم برای کاهش نگرانی‌ها و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اقدامات متعددی را انجام داده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار