کد خبر: ۸۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای معدنی مستقر در منطقه خواف ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از طریق آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش آرانیوز:وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب‌علی نظری در این دیدار اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زمینه‌ساز تسهیل اقدامات شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن استان، افزود: در کنار فعال‌سازی این ظرفیت، دستگاه‌های حکومتی نیز زمینه‌سازی و مراقبت می‌کند از این رو نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: می‌توان تحت عنوان مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معادن سنگان خواف، نیازهای زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه‌های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش‌آفرینی کرد.

وجیه‌الله جعفری نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های برجسته استان خراسان رضوی و معادن سنگ آهن خواف، اظهار کرد: معادن سنگان خواف ظرفیتی دارد که با یک مدیریت واحد، توسعه بهتری پیدا می‌کند از این رو بنا شد طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیر ساخت برای این منطقه تهیه و برای تصویب به استان ارائه شود.

معاون وزیر صمت افزود: واحدهای مستقر در این منطقه ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان در قالب آن‌ها برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به واسطه همان مجموعه‌ها، برنامه‌ریزی کرد

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار