کد خبر: ۸۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
دماوند- سرپرست فرمانداری دماوند از آماده باش ستاد مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:رضا طاهر خانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از آماده باش ستاد مدیریت بحران در دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری‌ها در آماده باش کامل و در حال خدمت رسانی هستند.

طاهر خانی گفت: بر این اساس از شهروندان و مسافران عزیز خواستاریم که با توجه به بارش برف در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند و لغزندگی معابر و جاده‌ها، از تردد غیر ضروری خودداری کرده و به اطلاعیه‌های این ستاد توجه نمایند.

سرپرست فرمانداری دماوند بیان داشت: همچنین در صورت لزوم، برای تردد در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و شهروندان می‌توانند هرگونه انسداد معابر شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری‌ها اطلاع دهند و همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده‌ای با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران باید در هر زمان از شبانه روز از آمادگی کامل برخوردار باشند زیرا حادثه و بحران زمان نمی‌شناسد چرا که مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط‌های بحرانی بهترین تصمیم‌ها را گرفته تا از میزان خسارت‌های جانی و مالی بکاهند و برنامه ریزی های منظم و و تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری است.

طاهر خانی عنوان داشت: اطی شب گذشته عوامل راهداری اقدام به نمک و شن پاشی کرده اند و تمامی معابر اصلی باز است و مکان‌های برای اسکان اضطراری در سطح جاده‌های شهرستان دماوند پیش بینی و آماده ارائه خدمات به هموطنان می‌باشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار