کد خبر: ۸۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع سبدهای معیشتی و غذایی در بین ۴۰۰ خانواده مددجوی این نهاد در شهر سیل زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:رضا طاهری ظهر دوشنبه در سفر به بخش مورموری آبدانان و در حاشیه بازدید از خانه‌های مددجویان آسیب دیده این شهر اظهار کرد: این سبدهای معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کنسرو و اقلام دیگر بوده که در بین همه مددجویان کمیته امداد شهر مورموری توزیع شده است.

وی با عنوان اینکه ارزش هر یک از این سبدهای غذایی بیش از ۴۰۰ هزار تومان است، گفت: این کمک‌ها با مشارکت کمیته امداد و برخی دستگاه‌های دیگر تهیه و توسط امدادگران این نهاد توزیع شده‌اند.

وی با عنوان اینکه تعداد هشت خانواده مددجوی شهر مورموری از حادثه سیل آسیب دیده‌اند، گفت: این تعداد خانواده علاوه بر این بسته‌های معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی، پیش از این و در نخستین روز پس از حادثه سیل, کمک‌هایی شامل: بسته‌های معیشتی ۷۰۰ هزار تومانی، کارت خرید نقدی ۵۰۰ هزار تومانی، پتو، موکت، رختخواب و برخی نیز بخاری گازی از کمیته امداد دریافت کرده که ارزش کمک‌های صورت گرفته به هر خانواده بیش از ۵ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد با عنوان اینکه برخی خانواده‌های مددجوی شهر مورموری که در اثر سیل لوازم خانگی آنها آسیب دیده است کمیته امداد نسبت به تعمیر لوازم خانگی آسیب دیده آنها اقدام خواهد کرد

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار