کد خبر: ۸۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
البرز - فرمانده سپاه استان البرز گفت: ما با دلجویی و هم‌نشینی با خانواده‌های شهدا روحیه و انگیزه مضاعفی برای خدمت‌رسانی بیشتر به آن‌ها می‌گیریم.

به گزارش آرانیوز:سردار علیرضا حیدرنیا ظهر دوشنبه در دیدار با مادر شهید خسرو قادری با بیان اینکه شهدا در روز محشر مورد احترام انبیا و پیامبران هستند، اظهار کرد: امام علی (ع) می‌فرماید که در روز محشر، زمانی که همه برانگیخته می‌شوند، پیامبران و انبیا به احترام شهدا از مرکب پیاده می‌شوند.

وی بیان کرد: هر شهید می‌تواند بیش از ۷۰ هزار نفر را شفاعت کند؛ خوشا به سعادت مادر شهید که در روز قیامت فرزند دلبندش صد در صد به دست‌بوسی او می‌آید.

هم‌نشینی با خانواده‌های شهدا انگیزه خدمت را دوچندان می‌کند

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: امید آن می‌رود در روزی که دست ما از همه‌جا کوتاه است، شهدایی که افتخار خادمی آن‌ها را داریم، ما را شفاعت کنند. امیدواریم با خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا بتوانیم بخشی از دین خود را ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با دلجویی و هم‌نشینی با خانواده‌های شهدا روحیه و انگیزه مضاعفی برای خدمت‌رسانی بیشتر به آن‌ها می‌گیریم.

سردار حیدرنیا متذکر شد: همه می‌دانیم که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان بوده است، بنابراین باید تمام تلاش خود را در راستای خدمتگزاری به آنان به‌کار گیریم.

هم‌نشینی با خانواده‌های شهدا انگیزه خدمت را دوچندان می‌کند

به گزارش مهر، شهیدخسرو قادری قمصری از پایگاه بسیج مقداد تهران عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد. در سال ۱۳۶۱ در منطقه شرق بصره، عملیات رمضان مفقود شد که پس از ۳۹ سال مفقودی پیکر این شهید از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است و امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه مراسم وداع پیکر این شهید با خانواده محترمشان در معراج شهدا برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه این شهید قبلاً در مهرآباد جنوبی ساکن بودند مراسمی هم در آنجا برگزار می‌شود.

روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه مراسم تشییع شهید در محله اوقافی‌ها از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت فلکه اول گوهردشت و مسجد جامع رجایی شهر به صورت پیاده برگزار خواهد شد.‌

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار