کد خبر: ۸۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دنبال بارش سنگین برف و تعطیلی واحدهای آموزشی، تحصیل دانش‌آموزان در شبکه شاد ادامه دارد و تعطیلی برای بخش آموزش بی‌معناست.

به گزارش آرانیوز:احمد ناصری  اظهار کرد: در چند روز گذشته و در برودت هوا تحصیل حضوری دانش‌آموزان با اختلال روبه‌رو شده که در مقطع ابتدایی با تلاش معلمان و اولیا، تحصیل در بستر شبکه شاد در حال انجام است و به هیچ وجه جریان آموزشی تعطیل‌بردار نیست.

وی تصریح کرد: در مقطع متوسطه دوره اول و دوم با توجه به برگزاری امتحانات زمان جدید برای انجام امتحان از سوی مدیران و معلمان اعلام می‌شود تا به محض بازگشایی مجدد مدارس، این امتحانات به شکل داخلی و در پایه‌های مختلف به انجام برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا تعطیلی مدارس در این روزهای سخت با هماهنگی مدیران آموزش و پرورش نواحی، مناطق و فرمانداران شهرستان‌ها به موقع اعلام شود تا در تردد دانش‌آموزان در این هوای برفی و یخبندان مشکلی به وجود نیاید.

ناصری افزود: با توجه به تداوم بارش، هوای سرد و یخبندانی که در روزهای آینده پیش‌بینی شده ادامه تحصیل دانش‌آموزان همچنان در شبکه شاد خواهد بود که بیشتر مربوط به مدارس مرکز و جنوب استان اردبیل است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار