کد خبر: ۸۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کار کردن در تیم های بزگر خیلی سخت است و امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود.

به گزارش آرانیوز:محرم نویدکیا پس از قرعه کشی بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا و گروه سپاهان در این مسابقات گفت: واقعیت این است کار کردن در تیم تیم‌های ایرانی همچون سپاهان، پرسپولیس، استقلال، فولاد و حتی تراکتور خیلی سخت است. فشار در تمام ارکان تیم از مدیر تا هوادار وجود دارد و این فشار فوق‌العاده زیاد واقعاً بالا است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: کسی که در این تیم‌ها کار می‌کند باید از روز اول این ریسک‌ها و فشارها را بپذیرد. واقعیت این است که کار سخت است ولی باید ادامه داد. در نهایت باید امیدوار باشیم و توکل کنیم که چه پیش می‌آید.

وی درباره قرعه این تیم تاکید کرد: به نظرم گروه نسبتاً سختی داریم ولی گروهی نیست که بگوییم صعود کردن از آن غیر ممکن است. به نظرم با وجود اینکه گروه سختی داریم باید بدانیم تیم خوبی از لحاظ ساختاری داریم. باشگاه تلاش می‌کند تا میزبانی بگیرد ولی اگر بخواهم جمع بندی کنم باید بگویم هم الدحیل و پاختاکور قابل احترام و حریفان سختی هستند.

نویدکیا درباره درخواست خود از سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: من از حالا نمی‌توانم درخواستی از سازمان لیگ داشته باشم چون برنامه ما هنوز اعلام نشده است. ما حتی در نامه‌های کتبی هم نمی‌دانیم نیم فصل دوم چه زمانی خواهد بود و چند هفته از لیگ برتر قبل از پایان سال جاری برگزار خواهد شد. به خاطر اتفاقات اخیر با برنامه فشرده‌تری بازی‌ها را برگزار می‌کنیم. تیم‌هایی که کامل باشند می‌توانند نتایج بهتری بگیرند.

وی که با برنامه شبهای فوتبالی گفتگو می کرد، ادامه داد: برای اینکه برنامه‌ریزی خوب و نتایج خوبی گرفت باید تیمی کامل هم داشت. مثلاً فولاد خوزستان که پنجره بسته داشته است و نفرات کمی داشته است باید جای خالی افراد مورد نظر خود را انجام دهد. واقعیت این است که تیم‌های دنیا در یک فصل حدود ۶۰ بازی انجام می‌دهند. آنها وقتی تیمی کامل داشته باشند به نفرات اصلی خود استراحت می‌دهند تا بتوانند نتیجه لازم هم بگیرند.

نویدکیا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود و آنها بتوانند به زودی در عرصه بین‌المللی بازی کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار