کد خبر: ۸۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
ارومیه – مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر به دلیل برف و کولاک راه ارتباطی ۳۷۴ روستای استان مسدود است.

به گزارش آرانیوز:ارسلان شکری  در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: در حال حاضر بارش سنگین برف در برخی مناطق استان ادامه دارد و این امر موجب افزایش تعداد راه‌های مسدود شده در استان می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات راهداری هم اکنون راه ارتباطی ۳۷۴ روستای استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

شکری ادامه داد: با تلاش قابل توجه راهداران و اهتمام برای بازگشایی مسیرها که حتی در برخی مسیرها به ۲ یا سه بار نیز می‌رسید، طی ۲۴ ساعت گذشته با وجود بارش سنگین برف، دهها روستا بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بارش برف در برخی نقاط آذربایجان غربی به ویژه مناطق شمالی استان ادامه دارد و همین امر احتمال مسدود شدن برخی مسیرهای روستایی را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: مسافران فقط در صورت لزوم وارد جاده شوند و در این صورت نیز تمام موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

بارش باران و برف از روز جمعه در مناطق شمالی و جنوبی آذربایجان غربی آغاز شده و همچنان در برخی نقاط ادامه دارد.

پیش بینی می‌شود، بارش برف در استان تا اواخر هفته به صورت متناوب ادامه داشته باشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار