کد خبر: ۸۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه برای شناسایی ‌گلوگاه‌های فساد ورود کردیم، گفت: برای هر استان باید با توجه به ظرفیت‌ها، صنایع راه‌اندازی شود.

به گزارش آرانیوز، ذبیح‌الله خدائیان در بازدید از اسکله‌های صیادی بوشهر باتأکید بر توجه به مشکلات صیادان و پرورش‌دهنده آبزیان اظهار داشت: با مشارکت مسئولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بخش زیادی از مشکل بیکاری استان بوشهر در بخش شیلات برطرف می شود.

وی مدیرکل بازرسی استان بوشهر را مسئول شناسایی و ساماندهی مشکلات صیادان کرد و گفت: اگر مشکلات در استان با کمک مسئولان و کمیته حمایت از سرمایه گذار برطرف شد در غیر این صورت مسائل و مشکلات در وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ظرفیت استان بوشهر را در ابعاد اقتصادی و صنعتی برشمرد و بیان کرد: استان بوشهر به‌عنوان قطب انرژی کشور نقش و جایگاه مهمی در اقتصاد جامعه دارد و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

ذبیح الله خدائیان در نشست با امام جمعه بوشهر نیز با بیان اینکه استان بوشهر در صنعت گاز، نفت، پتروشیمی، دریانوردی، محصولات دریایی و در ابعاد مختلف استان ویژه‌ای است خاطر نشان کرد:  استان بوشهر با این همه ظرفیت می‌تواند به تنهایی کشور را اداره کند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر با این همه ظرفیت نباید افراد محروم و یا مشکل اشتغال داشته باشد تصریح کرد: در راستای برطرف شدن مشکل اشتغال همه مسئولان باید همکاری و زمینه جذب سرمایه‌گذاران را  در این استان فراهم کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه محصولات دریایی و فرآوری آنها قابلیت سرمایه گذاری دارد خاطر نشان کرد: در همین راستا اگر همه دستگاه‌ها شامل دستگاه قضایی، دولت و سایر بخش‌ها دست به دست هم بدهند در یک مدت کوتاهی امکان رقم زدن تحولی بزرگی در استان فراهم می‌شود.

خدائیان با اشاره به بازدید رئیس قوه قضائیه از انبارهای اموال تملیکی تهران که با دپوی کالاها روبه‌رو شد افزود: در همین ارتباط به سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ورود به گمرکات و سازمان فروش اموال تملیکی برای بررسی و ساماندهی کالاهایی که سالها در انبارها دپو و به نحوی هدر و فرسوده می‌شود دستور اقدام داد.

وی با بیان اینکه بعد از حضور رئیس قوه قضائیه در انبارهای اموال تملیکی و دستور رئیس جمهور کارهای خوبی در این 2 بخش انجام شد افزود: در این راست در سفر به بوشهر مسائلی که لازم است پی‌گیری می‌شود از طریق دولت و قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار