کد خبر: ۸۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
شیراز - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:آموزش و پرورش بر مبنای قانون اساسی و سند تحول بنیادین همگام و همقدم با مدارس صدرا خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:محمد خلیل عسکری ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و رئیس سازمان مدارس صدرا کشور اظهار کرد: آموزش و پرورش بر مبنای قانون اساسی و سند تحول بنیادین همگام و همقدم با مدارس صدرا خواهد بود.

وی افزود: تقاضا دارم در راستای اجرای سند تحول بنیادین وهمکاری های آموزش و پرورش با سازمان مدارس صدرا، اساسنامه مدارس صدرا بر مبنای اساسنامه سازمان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش تاکید کرد: برای انعقاد تفاهم نامه همکاری این اداره کل با سازمان مدارس صدرا حتماً بایستی تفاهم نامه ای که بین سازمان تبلیغات اسلامی و این اداره کل منعقد می شود بر مبنای اسناد بالادستی باشد.

عسکری با تاکید بر اینکه عملکرد این سازمان باید بصورت آماری دقیق و مدون بررسی شود، عنوان کرد: باید عملکرد این مجوعه بصورت آماری رصد شود تا مشخص شود که فارغ التحصیلان این سازمان هم اکنون در کجا مشغول هستند.

او بر نظارت دقیق عملکرد مدارس صدرا و بررسی نقاط ضعف و قوت این سازمان تاکید کرد و افزود: باید همه این موارد بررسی شود تا بتوانیم در راستای اهداف مشخص شده به خوبی گام برداریم‌.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس یادآور شد: اگر این سازمان در شهرستان های فارس نیز برنامه داشته باشد اداره کل آموزش و پرورش فارس با آغوش باز از طرح های آموزشی سازمان مدارس صدرا استقبال می کند زیرا مدیران و معلمان این سازمان همکاران ما هستند و قطعاً در همکاری با آنان کوتاهی نخواهیم کرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار