کد خبر: ۸۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ٢٢ واحد تولیدی راکد استان به تولید بازگشته است، گفت: روند جذب سرمایه‌گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی استان تداوم خواهد داشت.

به گزارش آرانیوز:، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و دولت به دلیل حضور بانک‌ها و دستگاه‌ها، بهترین مکان برای رونق تولید است، تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای احیای واحدهای راکد بهره برد.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته ٢٢ واحد تولیدی راکد سمنان به تولید بازگشته است، افزود: روند جذب سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی استان تداوم خواهد داشت و حضور دادستان، بانک‌ها و بخش خصوصی و دولتی استان در شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و دولتی نوید این امر را می‌دهد که تلاش برای بهبود شرایط صورت می‌گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه احصای آمار دقیق صادرات با ایجاد سامانه‌ای مرتبط با این منظور و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط یکی از پیشنهاداتی است که می‌توان آن را در استان اجرایی کرد، گفت: ایجاد سامانه‌ای ابتکاری در کشور الگوساز خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از این موضوع بهره کافی را ببریم و از همه مهم‌تر شرایط را برای صادرات محصولات تولیدی استان فراهم سازیم.

هاشمی با بیان اینکه برای استان سمنان در سال آینده رشد ۸.۶ درصدی را در نظر گرفته‌اند که بدون همراهی بخش خصوصی امکان پذیر نیست، تاکید کرد: روحیه رفع موانع تولید در همه ارکان توسعه یابد تا بتوانیم در همه زمینه‌ها، توسعه تولید را در دستور کار قرار دهیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار