کد خبر: ۸۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: جاده‌های امروز خوزستان به شدت مه آلود است و رانندگان باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ رضا دولتشاهی صبح امروز در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه اغلب جاده‌های خوزستان مه آلود است، اظهار کرد: جاده اهواز - اندیمشک و ملاثانی - شوشتر به دلیل کاهش دید ناشی از مه سنگین وضعیت نامناسبی برای تردد دارند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب دید در این دو مسیر از رانندگان در خواست می‌شود با احتیاط بیشتر، رعایت نکات ایمنی و دقت تردد کنند.

سرهنگ دولتشاهی گفت: آزاد راه خلیج فارس و جاده خرمشهر نیز امروز شاهد مه گرفتگی است اما دید در این دو مسیر بهتر است و قابل تردد است.

وی با بیان ایکه از بامداد امروز تاکنون حادثه‌ای ناشی از مه گرفتگی در جاده‌های خوزستان رخ نداده است از رانندگان خواست با توجه به شدت مه گرفتگی برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه نهایت دقت را در تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: پدیده مه گرفتگی در اغلب محورهای خوزستان به صورت مقطعی وجود دارد، اما در برخی نقاط بسیار غلیظ است.

سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: آزاد راه پل زال به خرم آباد نیز به دلیل ریزش کوه بسته است و تردد از خوزستان به خرم آباد از مسیر پل دختر در حال انجام است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار