کد خبر: ۸۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص مشکل خشکسالی و آب طی چند روز آینده خبرهای خوبی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش آرانیوز:، جواد قناعت شامگاه پنج شنبه در جمع نمازگزاران و زائران آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (س) با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی، سکان مدیریت کشور را به دست گرفته است، اظهار کرد: مشکلات نباشی از تحریم‌های نظام سلطه و بی کفایتی‌هایی برخی از مدیران بوده است.

وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور و قوه مجریه، شبانه روز وقت می‌گذارند تا این مشکلات حل شوند، عنوان کرد: قطعاً مشکلات حل خواهد شد و ما نشدنی در کشور نداریم.

قناعت ادامه داد: شاه بیت و بیت الغزل سخنان آیت الله رئیسی این است که ما از اصحاب ما می‌توانیم هستیم و لذا مشکلات را با توجه به ظرفیت‌ها و استفاده از مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات باید کمی صبر داشته باشیم، اظهار داشت: دولت هنوز به طور کامل مستقر نشده و بسیاری از تغییر و تحولات در استان و کشور صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: استفاده از نیروهای انقلابی، جوان، متدین و کار بلد در صدر امور قرار گیرند قطعاً مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهند شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دیدگاه اشتباه برخی مدیران گذشته، گفت: برخی مدیران حل مشکلات کشور را به تصمیمات آن سوی مرزها گره زده بودند اما به کوری چشم دشمنان، به زودی تحریم‌ها هم برداشته می‌شود و شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

قناعت تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل مشکلات باعث پایداری نظام شده و به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) آینده خوبی برای کشور عزیزمان در راه است.

وی در ادامه از اقدامات صورت گرفته در استان گفت و بیان کرد: در خصوص مشکل خشکسالی و آب طی یکی و دو روز آینده خبرهای خوبی در راه است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار