کد خبر: ۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
شهرکرد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: حال چهار بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری وخیم گزارش شده است.

سید راشد جزایری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری فوتی کرونایی به ثبت نرسیده است، اظهار کرد: حال چهار بیمار وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه پاسخ تست ابتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت مشخص و به فرد اعلام می‌شود، ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۱۱۲ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از این افراد تست کرونا گرفته شده است.

جزایری تعداد فوتی‌های کرونایی از ابتدای شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری را هزار و ۷۶۱ نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون ۸۷ هزار و ۳۱۱ نفر در استان به این بیماری مبتلا شده اند.

شهرستان بروجن در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

وی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۲۶۶ هزار و ۹۱۷ مورد تست کرونا گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ۹ شهرستان در چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تنها شهرستان «بروجن» در وضعیت زرد کرونایی است.

جزایری به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید حداقل ۸۰ درصد باشد در حالی که این مهم در چهارمحال و بختیاری به ۵۸ درصد رسیده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار