کد خبر: ۸۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
شمیرانات- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تلاش موفقیت آمیز آتش نشانان برای جست‌وجوی ۳۵ کوهنورد در ارتفاعات توچال و نجات آنان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سید جلال ملکی  اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مفقودی کوهنوردان تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان آتش نشانی شهرداری تهران به محل حادثه اعزام و تیم‌های پشتیبانی نیز به صورت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: در محل حادثه صداهای زیادی مبنی بر کمک خواهی افراد به گوش می‌رسید، که به همین دلیل آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند، گروهی به سمت صداها و گروهی به سمت فرد گرفتار که تماس گرفته بود، رفتند که در نهایت ۱۶ نفر آقا و خانم پیدا شدند، که به دلیل گم کردن مسیر در کوه مانده بودند، این افراد به ایستگاه هفت منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه گروه دیگر هم آقای تماس گیرنده را پیدا کردند و در همان زمان متوجه شدند، دو نفر دیگر هم در همان محدوده هستند و آن‌ها نیز پیدا شدند، اضافه کرد: گروه دوم در حالی که در حال انتقال سه نفر به پایین بودند، گروه ۱۶ نفره دیگری که مسیر را گم کرده بودند، پیدا کردند و همه نفرات به سمت ایستگاه هفت منتقل شدند.

وی افزود: بدین ترتیب در این عملیات‌ها ۳۵ نفر نجات یافتند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار