کد خبر: ۸۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
هرمزگان مقصد چهاردهمین سفر دولت است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم جزیره هرمز از تأکید رهبر انقلاب بر توجه خاص به مسائل این جزیره خبر داد؛وی همچنین پالایشگاه نفت خام فوق‌سنگین را افتتاح کرد.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و فرماندهان لشکری و مدیران استانی وارد فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد.

حجت الاسلام رئیسی در این سفر به صورت سرزده از برخی شهرها و مجتمع‌های اقتصادی بازدید کرد. همچنین دیدار با اقشار، خانواده شهدا، دیدار با نخبگان و جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهوری در روز نخست بود.

به گفته استاندار هرمزگان ۱۷ نفر از وزرا و معاونان رئیس جمهور در این سفر حجت الاسلام رئیسی را همراهی می‌کنند.

امروز در دومین روز سفر دولت به هرمزگان، حجت الاسلام رئیسی پالایشگاه نفت سنگین جزیره قشم را افتتاح می کند. وی همچنین بازدیدهایی از جزایر هرمزگان خواهد داشت. نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین برنامه سفر رئیس جمهور در سفر به هرمزگان خواهد بود.


اخبار سفر رئیس‌جمهور را در زیر بخوانید.


۱۵:۳۳ کارهای زیادی در قشم به برکت جمهوری اسلامی انجام شده است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان هرمزگان، با حضور در روستای گورزین با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

رئیس جمهور گفت: در جزیره قشم به برکت جمهوری اسلامی کارهای زیادی انجام شده است و چهره این جزیره با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

رئیسی خاطر نشان کرد: بخشی از مردم این منطقه در پروژه‌های گردشگری مشغول هستند که با توسعه این صنعت، اشتغال افزایش خواهد یافت.

آیت الله رئیسی با اشاره به درخواست مردم برای حل مشکل بازپرداخت تسهیلات خود که برای سال‌های گذشته بوده، تصریح کرد: قرار شد استاندار این موضوع را پیگیری کنند تا بازپرداخت تسهیلات فشاری بر مردم نیاورد.


۱۴:۴۳ رئیس جمهور از پروژه ملی پل خلیج فارس در قشم بازدید کرد

در بازدید آیت‌الله رئیسی و هیات همراه از شرکت نفت فلات قاره قشم اعلام شد اقدامات اجرایی این شرکت از سال ۱۳۸۶ با تعریف پروژه های مختلف نصب تاسیسات خشکی و فراورش نفت میدان مشترک هنگام، مخازن ذخیره نفت، خطوط لوله ارتباطی جهت ارسال به مبادی مورد نظر آغاز شده است.

رئیس جمهور همچنین با حضور در محل اجرای پل خلیج فارس، از موقعیت این پروژه مهم ملی و برنامه اجرای این طرح توسط مهندسان داخلی کشور از سال ۱۰۱ و بهره‌برداری از آن در انتهای سال ۱۴۰۴ آگاه شد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این بازدید اعلام کرد با تامین اعتبار ۳۰۰ میلیون یورویی، عملیات ساخت پل خلیج فارس در قشم از سال آینده آغاز و تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار