کد خبر: ۸۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
کرمانشاه-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امداد رسانی به ۲۷۹ نفر از ابتدای دی ماه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:فرزین معتمدی اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر هیچ‌گونه خسارت به منازل و آب‌گرفتگی معابر در استان کرمانشاه گزارش نشده است.

وی افزود: افرادی در جاده‌های مسیر اورامانات به علت وزش برف و کولاک گرفتار و دچار حادثه شده و در محورهای منتهی به اورامانات و روانسر به کامیاران ۱۲۵ نفر حادثه دیده که به همه‌ی این افراد امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری، ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۰ حادثه کوهستانی و سه حادثه شهری رخ داده و به تعداد ۲۷۹ نفر امداد رسانی به عمل آمده است.

معتمدی بیان کرد: ۵۶ تیم عملیاتی، ۲۰۸ اعضای هلال احمر و ۴۸ دستگاه آمبولانس و خودرو کمک‌دار در امدادرسانی به حوادث ماه اخیر مشارکت داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ۲۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ۱۵ پایگاه شهری، پایگاه امداد هوایی و تیم‌های واکنش سریع در طول ایام زمستان در حال آماده‌باش هستند.

معتمدی گفت: به مسافران و کوهنوردان توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات برف‌گیر استان کرمانشاه خودداری کنند.

وی افزود: در صورت ضرورت و نیاز به مسافرت یا کوهنوردی حتماً وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته و قبل از مسافرت از وضعیت جوی آگاهی پیدا کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها