کد خبر: ۸۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما از اصحاب رسانه انتظار داریم تاریخ چهل ساله انقلاب را بازخوانی کنند و در مقابل توطئه های دشمنان در جامعه روشنگری کنند.

به گزارش آرانیوز:سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه کردستان در سنندج اظهار کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه رسالت سنگینی بر عهده دارند و در مسیر انجام رسالت خویش با انواع تخریب‌ها و تهمت‌ها روبرو می‌شوند.

وی افزود: باید فعالان رسانه‌ای بدانند که دشمنان و مزدوران رسانه‌ای آنها بدون رعایت موازین اخلاقی و بدون اینکه مواخذه شوند دست به تخریب و اهانت می‌زنند چون آنها شما را برای نظام می‌بینند و شما را دشمن خودشان می‌دانند و اصلاً انتظار نداشته باشید که شما را تهدید نکنند.

سردار حسینی خطاب به خبرنگاران حاضر اظهار داشت: چه بنویسید و چه ننویسید تا مادامی که با آنها نباشید علیه شما می‌نویسند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: از خبرنگاران استان حمایت می‌کنیم و تک تک شما بزرگواران رسانه برای ما ارزشمند هستید و مورد توجه و حمایت نظام هستید.

سردار حسینی افزود: انتظار داریم سرعت، دقت، صحت و جذابیت خبر شما بتواند افراد را جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: ما از اصحاب رسانه انتظار داریم تاریخ چهل ساله انقلاب را بازخوانی کنند و دستاوردهای نظام و انقلاب را برای نسل‌های مختلف جامعه تبیین و تحلیل کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: ما می‌دانیم که شما رسالت سنگینی بر عهده دارید و سرمایه بزرگی به نام آبرو دارید که مورد هجمه قرار می‌گیرید.

سردار حسینی افزود: بعضی از شغل‌ها پنهان هستند و هر وقت موضوعی پیش می‌آید جایگاه آنها نمایان می‌شود اما خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند و همواره خدمات و تلاش‌های آنها نمایان است.

وی اظهار داشت: تبیین و تحلیل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شکست‌های دشمن و دستاوردهای انقلاب و نظام در داخل و خارج، ساختار سیاسی نوین نظام در منطقه از جمله مواردی است که انتظار داریم اصحاب رسانه به آن بپردازند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در شرایط کنونی در جنگ شناختی و نرم دشمن قرار داریم که مملو از فتنه‌ها و توطئه هاست و انتظار داریم رسانه‌ها به آن بپردازند.

سردار حسینی افزود: برجسته کردن نظام و انقلاب، شخصیت‌های بزرگ انقلابی، منظومه فکری امامین انقلاب در ابعاد مختلف و مکتب شهید سلیمانی در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد چرا که این ترورها و توطئه‌ها علیه نیروهای انقلابی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید طرح دعوای واقعی ترور شهید سلیمانی از طرق رسانه‌ها پیگیری شود و عوامل این جنایت را در رسانه‌ها محکوم کنیم و در این راستا نیز تیم مذاکره کننده کشور باید عوامل اصلی ترور را در اختیار مجامع قضائی بین المللی قرار بدهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: باید زبان رسانه را با هم افزایی تقویت کنیم و در این راستا بسیج رسانه‌ها و دستگاه‌های متولی حوزه رسانه باید مبحث آموزش خبرنگاران را مدنظر قرار دهند.

سردار حسینی افزود: دغدغه فعالان رسانه‌ای در خصوص اقتصاد رسانه و عدالت در آگهی‌های دولتی وارد بوده و بسیج رسانه باید در این خصوص مکاتباتی را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص انجام دهد.

وی خطاب به فعالان رسانه‌ای استان خاطرنشان کرد: کارکرد و توانایی همه شما را می‌دانیم و انتظار داریم که در کنار خویش نیروهای توانمند را پرورش دهید.

سردار حسینی افزود: مزدوران رسانه‌ای دشمن به شما تهدید و اهانت می‌کنند تا بین اصحاب رسانه استان همگرایی ایجاد نشود چرا که آنان با این تهدیدها و تهمت‌ها تلاش می‌کنند که شما را ناامید کنند و از مسیر انقلاب شما را دور کنند.

وی تصریح کرد: مزدوران رسانه‌ای دشمن نه تعهدی دارند و نه کسی محاکمه شأن می‌کند ولی ما باید هم مقابله کنیم و هم تدبیر کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پاسخ به یکی از خبرنگاران استان در خصوص جرایم زهرا محمدی زندانی سیاسی زندان سنندج اعلام کرد: این خانم عنصر اصلی ضد انقلاب و دموکرات بود و ادعای رسانه‌های ضدانقلاب و مزدوران آنها کذب محض است.

سردار حسینی افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد خطبه‌های نماز جمعه مناطق کردنشین به زبان کردی توسط ائمه جمعه قرائت می‌شود، بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های صدا و سیما استان کردستان به زبان کردی است و تدریس دانشگاه‌های ما به زبان کردی است.

وی خاطرنشان کرد: باید پیوست فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع در مورد محکومان قضائی و سیاسی و امنیتی صورت گیرد تا دشمنان و مزدوران آنها نتوانند موج سواری کنند و به نشر مطالب کذب بپردازند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود در خصوص دغدغه اصحاب رسانه نسبت به عملکرد دولتمردان جدید در استان اظهار کرد: باید یک درک و فهم مشترکی از نحوه استقرار مدیریت جدید داشته باشیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز باید افراد صالح و توانمند و پاکدستی انتخاب شوند و آدم‌هایی که احساس مسئولیت پذیری و خدمت کردن و نوکری جامعه را به عنوان یک واقعیت عقیدتی دریافت کرده باشند مسئولیت بگیرند چون پاسخگویی به مردم یک اصل مهم در مدیریت است.

وی افزود: باید افرادی بیایند که خودشان را نوکر مردم بدانند و هدفشان خیر و صلاح مردم باشند.

توفیق مفاخری مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان نیز در این نشست از ارسال ۴۱۲ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته این رویداد رسانه‌ای با استقبال اصحاب رسانه استان مواجه شده است و علاوه بر هشت بخش تخصصی چندین بخش ویژه نیز در این دوره در نظر گرفته‌ایم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار