کد خبر: ۸۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
قزوین – استاندار قزوین گفت: رسانه‌های استان قزوین اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین اولویت‌های حوزه بانوان را از مسئولین این دو حوزه مطالبه گری کنند.

به گزارش آرانیوز:محمدمهدی اعلایی شب گذشته در دیدار با شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد با اشاره به نقش رسانه در جامعه اظهار کرد: رسانه نباید نقش خود را در مطالبه گری از مدیران و مسئولین کمرنگ تلقی کند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی باعث ایجاد تحول در نحوه ایفای نقش رسانه‌ها شده است، عنوان کرد: تنوع در سبک ارائه محتوا و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه تولیدات متنوع می‌تواند دامنه نفوذ رسانه را تقویت ببخشد.

استاندار قزوین با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: نیاز است تا رسانه‌ها اولویت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین اولویت‌های بانوان را از دو مدیرکل این دو حوزه که تازه منصوب شده‌اند به طور جدی مطالبه گری کنند.

وی بیان کرد: نگاه تعاملی برای خدمت به مردم و استفاده از همه ظرفیت‌های استان قزوین برای توسعه این استان در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و همه باید با قدرت در این مسیر حرکت کنیم.

اعلایی در پایان توجه به سرمایه گذاری را لازمه توسعه استان دانسته و یادآور شد: توجه صرف به اعتبارات ناچیز دولتی هرگز موجب توسعه استان قزوین نخواهد شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار