کد خبر: ۸۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
زنجان-استاندار زنجان گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

به گزارش آرانیوز:محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پیچ خاص در یک نقطه بشریت بود، گفت: بزرگداشت این دهه بزرگداشت مسئله بعثت است.

وی اظهار کرد: در برنامه‌های دهه فجر سه محور شور هدفمند با توجه به جوانان، مسئله پروژه کارآمدی و همچنین انجام چند کارگشایی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه آزادسازی زندانی یکی از برنامه‌های مهم است، گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

افشارچی تاکید کرد: انسان‌های خاصی برای انقلاب زحمت کشیده‌اند که نمونه آن سردار سلیمانی است و با این اوصاف نباید از موضوع انقلاب به راحتی بگذریم.

وی افزود: علت مشکلات کشور در حال حاضر ناشی از ایستادگی در مقابل سلطه گران و به خاطر استقلال طلبی است و اگر ما در جنگ شناختی درگیر باشیم باید یک اکوسیستم دفاعی داشته باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید به سمت اجرای برنامه‌های هدفمند حرکت کنیم مستندات را برش زده و در فضای مجازی نشر بدهیم، ابراز داشت: نسل جوان باید بیش از پیش با علل پیدایش انقلاب آشنا شوند.

افشارچی گفت: نسل جوان از حوادث انقلاب مطلع نیستند وانقلاب اسلامی آمده است که جهان را از جاهلیت مدرن برهاند.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر روز اصلی تولد ایران است، ابراز کرد: باید این روز را ارج نهیم و به نحو احسن انقلاب را معرفی کنیم و پارامترهای تصمیم‌گیری در جنگ شناختی عوض می‌شود و به سمت منفی‌گرایی پیش می‌رود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار