کد خبر: ۸۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پژوهش بدون رسیدن به راه حل مشکلات بی نتیجه است، گفت: پژوهش نخبگان باید در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا در رفع مشکلات کمک کند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام رضا نوری ظهر چهار شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تحقیق و پژوهش باید از کتابخانه ها خارج شود و سعی کند مشکلات جامعه را حل کند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: پژوهش نخبگان باید به در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا در حل مشکلات کمک کند.

وی افزود: پژوهش و علمی که به عمل و اقدام تبدیل نشود فاقد ارزش بوده لذا باید علوم را در راستای ایجاد قوانین و رفع مشکلات تولید کرد.

حجت الاسلام نوری گفت: نتایج جلسات فرهنگ عمومی باید به دانشگاه‌ها اعلام شود تا با تحقیق و بررسی آن‌ها آسیب و مشکلات جامعه شناسایی و حل شوند.

حجت الاسلام نوری در ادامه به مشکلات ناشی از سگ گردانی در معابر عمومی اشاره داشت و تصریح کرد: آسیب‌های این اقدامات باید در فضای اجتماعی بازنشر شود تا برخی پدیده‌های غلط غربی، در جامعه رواج پیدا نکند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌های ادارات مربوط به حوزه فرهنگ است، گفت: باید این موضوع پیگیری شود و پس از گزارش و عملکرد ادارات از جمله برگزاری مراسم‌های مذهبی، اقامه نماز، بیان آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برای خانواده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین پس از بررسی در این حوزه ادارات برتر معرفی شوند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار