کد خبر: ۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
بیرجند- امتحانات امروز صبح دانشگاه بیرجند به دلیل وجود مشکل در سرورهای آموزش مجازی دانشگاه بیرجند با تأخیر در بعد از ظهر و شب برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه بیرجند از ۱۸ دی ماه سال جاری شروع شد و امروز صبح وقتی دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در امتحانات دارد سایت مربوط شدند از وجود مشکلی در این باره مطلب شدند که سبب شد امتحانات صبح آنها با تأخیر در بعد از ظهر و شب برگزار شود.

در این ارتباط پیامی صبح امروز در فضای مجازی خطاب به اساتید دانشگاه منتشر شد که در آن آمده بود «ضمن عذرخواهی از همکاران گرامی با توجه به مشکلات به وجود آمده برای سرورهای آموزش مجازی دانشگاه نیاز به تغییراتی بود که انجام آن با توجه به زمان بر بودن فرآیند جا به جایی سرور به ناچار امتحانات وقت اول امروز ۸ صبح به ساعت ۲۰ و امتحانات ۱۰ و ۱۱ صبح به ۱۸ شب منتقل شد».

یکی از دانشجویان دانشگاه بیرجند اظهار کرد: صبح امروز وقتی برای شرکت در امتحان وارد سایت دانشگاه بیرجند شدم به دلیل به وجود آمدن مشکلی موفق به شرکت در امتحان نشدم و اعلام شد که امتحانات صبح با تأخیر چند ساعته بعد از ظهر و شب برگزار خواهد شد.

به وجود آمدن این مشکل در سرورهای آموزش مجازی دانشگاه بیرجند سبب انتشار شایعه هک شدن سایت این دانشگاه شد که برای کسب آگاهی در این باره تا زمان انتشار این خبر چند بار با یکی از کارشناسان روابط عمومی دانشگاه تماس گرفتیم که پاسخگو نبود

لازم به یادآوری است که ین مشکل تا ساعت ۱۲ ظهر وجود داشت و امتحانات ساعت ۱۲ به بعد برگزار شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار