کد خبر: ۸۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
تهران- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری رویداد فرهنگی «مستوره» در این استان خبر داد و از علاقمندان خواست، آثار خود را تا پایان بهمن ماه ارسال کنند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام علی اصغر سهرابی از برگزاری رویداد فرهنگی «مستوره» با محور عفاف و حجاب در استان تهران خبر داد و افزود: در این رویداد که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی با مشارکت مدرسه راهبری علم و عمل و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان تهران برگزار می‌شود، محورهای فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و فراغتی در قالب‌های هنری، تبیینی، رسانه و فضای مجازی و فن‌آورانه در زمینه عفاف و حجاب مورد توجه است.

سهرابی افزود: در این رویداد شیوه‌های خلاقانه و اثرگذار در عرصه تبیین و ترویج عفاف و حجاب به عنوان آثار از علاقمندان دریافت می‌شود.

وی از علاقمندان فعالان، پژوهشگران، محققان، سازمان‌های مردم‌نهاد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، تشکل‌های دینی و مذهبی و خیرین فعال خواست، آثار خود را تا اول بهمن ماه اسال جاری از طریق نشانی http://poll.whc.ir/۵۵۶۴۸۵ به دبیرخانه این رویداد و یا به تهران، بلوار کشاورز، خیابان نادری، خیابان حجت دوست، پلاک ۵۶ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: آئین اختتامیه رویداد «مستوره» چهارم اسفندماه برگزار می‌شود و بر این اساس از طرح‌های برگزیده تقدیر شده و این طرح‌ها به عنوان مدل اجرایی مؤثر برای کنترل و کاهش آسیب‌های حوزه عفاف و حجاب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار