کد خبر: ۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کاشان - سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: ارزش‌ها و آموزه‌های دفاع مقدس باید نسلهای بعدی منتقل شود تا آینده سازان کشور بدانند قهرمانان واقعی جامعه چه کسانی هستند.

به گزارش آرانیوز:، علی اکبر رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان، رزمندگان و ایثارگران شهرستان آران و بیدگل با اشاره به سبقه و سابقه این شهرستان اظهار داشت: مردم ولایت مدار این شهرستان به خوبی نشان داده‌اند که در دفاع از ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در همیشه تاریخ پای کار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه آران و بیدگل یک شهرستان نمونه در حوزه ایثار و شهادت است، ابراز داشت: این شهرستان با تقدیم ۸۴۲ شهید و یک هزار و ۳۵۰ جانباز به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دین خود را ادا کرده است.

سرپرست فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه این شهرستان ۶۴ آزاده نیز دارد، تصریح کرد: بیش از پنج هزار رزمنده این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان از بزرگی مردم این دیار در پاسداشت آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم یاد شهدا در کشور و شهرستان کمرنگ شود، تاکید کرد: غفلت از موضوع جهاد و شهادت موجب استیلای دشمن بر کشور می‌شود.

رضایی روحیه اخلاص و ایثار رزمندگان را یک سرمایه اجتماعی برای جامعه دانست و گفت: جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس میراث داران اصلی انقلاب و مظهر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ضمن اشاره به انتقال ارزش‌ها و آموزه‌های دفاع مقدس به نسل‌ها بعدی ادامه داد: این آموزه‌ها باید نسل به نسل منتقل شود تا آینده سازان کشور بدانند قهرمانان واقعی جامعه چه کسانی بوده و هستند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل ادامه راه شهدا را در شرایط کنونی خدمت خالصانه به مردم دانست و افزود: موضوع دیگر حمایت از ولایت فقیه است که توسط مردم و مسئولین باید سرلوحه کارها قرار بگیرد چراکه این موضوع مورد تاکید و تأیید تمام شهدا بوده و همچنان هست.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار