کد خبر: ۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تربت جام - رئیس دادگستری شهرستان تربت جام گفت: همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و از مسئولانی که پاسخگوی مسئولیت خود در قبال مردم نباشند، مطالبه‌گری خواهیم کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام محمد نجف‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه تربت جام، با بیان این‌که مسئولیت خبرنگاران بسیار مهم است که صدای مردم باشید، اظهار کرد: شما باید مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانید و این به گوش رساندن باید عیناً بیان شود.

وی با تاکید که در انجام این وظیفه نباید به‌صورت رفع تکلیف باشد، ادامه داد: اگر مشکلات کمتر یا بیشتر از واقعیت بیان شود، چه بسا سبب ایجاد مشکلات دیگری شود و از کاه، کوه بسازد.

رئیس دادگستری تربت جام، سیاه‌نمایی از مشکلات را تأمین سوژه یرای بدخواهان نظام توصیف کرد و گفت: وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم و پاسخگوی به نیازهای آنان است.

وی با بیان این‌که باید حامی مردمی باشیم که حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر مردم در راستای حفظ نظام به ما نکته‌ای بیان کردند و مطالبه‌ای از مسئولان داشتند، خبرنگاران باید این مطالبه را با صدای بلند به گوش مسئولین برسانند.

نجف‌زاده خاطرنشان کرد: صحیح نیست که خبرنگاری، از ترس شکایت مسئولان، صدای مردم را به گوش آنان نرساند بلکه خبرنگار باید صدا و حرف مردم را بازگو کند و ما نیز در دستگاه قضا پاسخگو هستیم.

وی در خصوص تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضا خاطرنشان کرد: مردمی که به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند، حتماً دردی دارند، اگر نمی‌توانیم بر اساس معذورات قانونی کاری برای آنان انجام دهیم، وظیفه داریم ابرو گشاده برخورد کرده و آنان را راهنمایی کنیم.

رئیس دادگستری تربت جام یادآور شد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان وظیفه دارند در رابطه با مسئولیت خود، ارباب رجوع را به بهترین شکل تکریم کرده و از مسئولانی که پاسخگوی مسئولیت خود در قبال مردم نیستند، مطالبه‌گری خواهیم کرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار