کد خبر: ۸۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کاشمر - پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه کاشمر با توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اجرا شد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ علی یعقوبیان ظهر دوشنبه در مراسم اجرای پنجمین مرحله کمک مومنانه سپاه کاشمر، اظهار کرد: با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ که باید مواساتی بین فقرا و نیازمندان به‌وجود بیاید، رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به قشر نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکل شده‌اند در کاشمر آغاز شد.

وی افزود: پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در حال انجام است که در این مرحله، هزار و پانصد بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی، سپاه امام رضا (ع)، پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های بسیج تهیه و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر ادامه داد: در بسته معیشتی این دوره، شش قلم کالا به ارزش پنج میلیون ریال پیش‌بینی شده است که در بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که بسته‌های معیشتی با همراهی اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر توزیع خواهد شد، ابراز کرد: با همکاری خیرین، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، بهزیستی و کمیته امداد، خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده اقتصادی ناشی از ویروس کرونا شناسایی و بانک اطلاعاتی این افراد تشکیل شده است.

یعقوبیان از توزیع هزار بسته معیشتی کمک مومنانه تا پایان سال ۱۴۰۰ در بین نیازمندان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع طرح کمک مؤمنانه، هفت هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار