کد خبر: ۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
اصفهان - ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

به گزارش آرانیوز:بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز گذشته یکشنبه نوزدهم تا امروز بیستم دی ماه ۱۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۵۴ تعداد نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

در حال حاضر نیز ۲۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۵۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۵۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر شش نفر بوده است که یک نفر قطعی و پنج نفر هم دو مشکوک به کرونا بوده‌اند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۸۵۰ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲۹ هزار و ۹۶۶ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۷ هزار و ۳۴۲ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۱۱ نفر فوتی قطعی و ۶ هزار و ۳۳۱ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۲۷ هزار و ۵۷۲ نفر بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار