کد خبر: ۸۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
اصفهان- با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، «مجید نسیمی» سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان شد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان اصفهان، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با صدور حکمی «مجید نسیمی» را به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب کرد.

در حکم مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آمده است: نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی، به سرپرستی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب می‌شوید.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و توجه به سند بنیادین تحول آموزش و پرورش و برنامه ریزی زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری و با تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف نوسازی مدارس موفق باشید.

مهندس مجید نسیمی، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران (گرایش زلزله) با ۲۲ سال سابقه کار از کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان است که پیش از این در سمت معاون فنی این اداره کل مشغول به خدمت بوده و همچنین سمت‌های ناظر ساختمان و مسئول دفتر فنی محاسبات این اداره کل را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از مجید نسیمی و با توجه به فوت ناگهانی مدیرکل جهادی و خدوم نوسازی مدارس استان اصفهان زنده یاد «سیدمهدی میربُد» به علت ابتلاء به کرونا، سید محمد میرپور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان با حفظ سمت به مدت ۷ ماه سرپرستی این اداره کل را برعهده داشت.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار