کد خبر: ۸۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه دولت با تمام قوا و شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه به میدان آمده است، گفت: نیاز است در مهار تورم، افزایش نرخ رشد اقتصادی و توجه به ظرفیت ها و داده های درون کشور به دولت کمک کنیم.

به گزارش آرانیوز، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه 1401، با بیان اینکه به صورت مشروط موافق کلیات هستم، گفت: مسیر حرکت رئیس جمهور همان مسیر ولی امر مسلمین است که به ما اطمینان جدی می دهد.

وی با بیان اینکه دولت با تمام قوا و شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه به میدان آمده، افزود: نیاز است در مهار تورم، افزایش نرخ رشد اقتصادی و توجه به ظرفیت ها و داده های درون کشور به دولت کمک کنیم.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس یازدهم، با بیان اینکه گرانی ها قابل تحمل نیست، گفت: نقدهای جدی در رابطه با لایحه بودجه وجود دارد و دولت باید برای بهبود معیشت اقدام و تضمین دهد که قیمت اقلام اساسی به هیچ وجه افزایش پیدا نکند و اقلام اساسی به صورت هفته ای و ماهانه در کارت آن ها شارژ شود.

دهمرده مسئله اساسی و مهم آب را یکی از مسائل مهمی دانست که باید مورد توجه دولت قرار گیرد و گفت: آب ژرف، انتقال آب از دریای عمان و دیپلماسی آب برای کشور به ویژه سیستان نیازمند اقدامات جدی و اساسی توسط دولت است و باید تعامل و همدلی جدی میان دولت و مجلس برای اصلاح بودجه 1401 صورت گیرد./

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار