کد خبر: ۸۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
در روز پیروزی تیم فوتبال گل گهر برابر هوادار، تیم‌های پیکان و تراکتور برابر حریفانشان به تساوی رسیدند.

به گزارش آرانیوز:هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز به صورت همزمان بین ۳ تیم و از ساعت ۱۵ در سیرجان، تهران و شیراز برگزار شد. در یکی از این دیدارها تیم گل گهر مقابل میهمانش هوادار به برتری یک بر صفر رسید و دو دیدار دیگر با نتایج مشابه یک - یک به پایان رسید.

گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی با تک گلی که در نیمه نخست مقابل هوادار به ثمر رساندن پیروز شد تا جمع امتیازات این تیم در جدول به ۲۰ برسدو هوادار همچنان ۱۴ امتیازی باقی بماند.

در شیراز هم دو تیم فجر و تراکتور به مصاف هم رفتند که در این دیدار ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۶۴ توسط حسین مهربان به گل رسیدند که تیم تراکتور در دقیقه ۷۷ توسط رضا دهقانی این گل را جواب داد. با این نتیجه هر دو تیم ۱۲ امتیازی شدند و در جدول همچنان در همسایگی هم باقی ماندند.

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که در این دیدار ابتدا تیم پیکان در دقیقه ۳۱ توسط کوشکی به گل رسید که شاگردان خطیبی این گل را در دقیقه ۷۳ پاسخ دادند تا امتیازات این بازی هم به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم شود. با این نتیجه آلومینیوم ۲۳ و پیکان ۲۱ امتیازی شدند.

نتایج دیدارهایی که از ساعت ۱۵ برگزار شد به شرح زیر است؛

* گل گهر ۱ - هوادار صفر
گل: امین پور علی دقیقه ۱۵ برای گل گهر

* پیکان ۱ - آلومینیوم ۱
گل‌ها: علیرضا کوشکی دقیقه ۳۱ برای پیکان و امیر نوری دقیقه ۷۳ برای آلومینوم

* فجر سپاسی ۱ - تراکتور صفر ۱
گل: حسین مهربان دقیقه ۶۴ برای فجر و رضا دهقانی دقیقه ۷۷ برای تراکتور

امروز همچنین تیم پرسپولیس در مشهد به مصاف پدیده رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ تمام شد. نساجی هم برابر ذوب آهن با یک گل به برتری رسید.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار