کد خبر: ۸۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
جویبار - استاندار مازندران بر لزوم تقویت و ارتقای صادرات محصولات مختلف از استان تاکید کرد و گفت: باید کیفیت محصولات برای صادرات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز:سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه پس از پایان بازدید از پایانه صادرات محصولات کشاورزی استان بر تقویت و ارتقای صادرات استان تاکید کرد و گفت: بحث صادرات محصولات استان را در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم وضعیت صادرات استان را ارتقا بخشیم.

وی با اعلام اینکه این شرکت، مجموعه منحصر بفردی در حوزه صادرات در کشور و استان بوده است و افزود: فاز نخست این طرح به بهره برداری رسیده و توانسته اقدامات خوبی د ر بحث صادرات محصولات کشاورزی داشته باشد.

حسینی پور با بیان اینکه این مجموعه در تنظیم بازار و تضمین خرید کالا نقش منحصر بفردی دارد، اظهار داشت: اگر بتوانیم مجموعه‌های اینچنینی را در سطح استان گسترش و تقویت کنیم، صادرات استان به چند برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی مهمترین بحث روز کشورها را موضوع امنیت غذایی عنوان کرد وگفت: بحث استاندارد سازی غذا از جمله مواردی است که در امنیت غذایی باید به آن توجه شود چرا که توجه به این مسئله، صادرات محصولات کشورها را ارتقا خواهد داد.

استاندار مازندران تاکید کرد: باید مسئله کمیت و کیفیت این مجموعه‌ها در دستور کار استان قرار گیرد تا شاهد صادرات بی کیفیت محصول از استان نباشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار