کد خبر: ۸۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه ۹ هزار و ۷۶۲ خانوار بهزیستی استان مستمری دریافت می‌کنند، گفت: ماهانه بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال مستمری ماهانه به این افراد پرداخت‌شده است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا ایزد پور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه ۲۷ هزار و ۴۲۱ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان هستند، ابراز داشت: از این تعداد ۹ هزار و ۷۶۲ خانوار مستمری دریافت می‌کنند.

وی بابیان اینکه مددجویان تحت حمایت شامل ۱۶ هزار و ۴۸۴ خانوار می‌شود، افزود: در مجموع ۳۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۹۲۲ هزار ریال مستمری ماهانه به مستمری‌بگیران بهزیستی استان سمنان پرداخت‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه تعداد مراکز تحت نظارت این سازمان در استان ۲۳۵ مرکز است، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱ مرکز مثبت زندگی در استان سمنان فعال است که ارائه تخصصی خدمات به گروه‌های هدف با محوریت اصل مشارکت‌جویی از سوی مردم، در مناطق شهری، روستایی و مناطق کم برخوردار و حاشیه‌داری بیشترین فراوانی و تراکم جمعیتی (مددجویان) ساکن در آن مهم‌ترین اهداف آن‌ها محسوب می‌شود.

ایزد پور بابیان اینکه تعداد هشت هزار و ۹۲۷ پرونده مددجویی به این مراکز واگذارشده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۵ هزار و ۳۴۱ بازدید توسط این مراکز به انجام رسیده است.

وی افزود: برنامه‌های آگاه‌سازی و ارتقا مهارت‌های جامع زندگی و پیشگیری و کاهش معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین رویکردهای بهزیستی است که می‌کوشیم تا با بهره‌گیری از توان خیران و ظرفیت دولتی بتوانیم اهداف مور نظر را مطلوب‌تر کنیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار