کد خبر: ۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
بیرجند-مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: بارندگی‌ها در خراسان‌جنوبی از ابتدای پاییز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا خندان رو  اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری (از آغاز پاییز) تا امروز در خراسان‌جنوبی ۳۹ میلی متر بارندگی داشته‌ایم.

مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه میزان بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است، بیان‌کرد: این آمار نسبت به بلند مدت نیز ۵۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد که یک خبر خوب و امیدوار کننده برای شهروندان عزیز خراسان‌جنوبی است.

خندان رو ادامه‌داد: بیشترین میزان بارش از ابتدای سال زراعی جاری را نیز ایستگاه نهبندان با ۱۱۵ میلی متر بارندگی ثبت کرده است که در مورد بارندگی‌های اخیر نیز همین شهرستان بیشترین بارش را داشته است.

وی در زمینه پیش بینی وضع آب و هوایی خراسان‌جنوبی در هفته جاری گفت: تا دو- سه روز آینده نیز پدیده خاصی را در خراسان جنوبی نخواهیم داشت و هوا همراه با وزش باد و همراه با کمی ابر خواهد بود و در اواسط هفته نیز یکی – دو درجه هوا گرم‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه پیش بینی‌ها تا پنج روز آینده ممکن است، یادآور شد: در روز سه شنبه در برخی از نقاط خراسان‌جنوبی چون نهبندان و قاین و سربیشه نیز پیش بینی رگبار پراکنده را داریم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار