کد خبر: ۸۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
قم - استاندار قم با اشاره به اهمیت پیگیری و نظارت بر روند تأمین ارزاق عمومی گفت: باید تمام امکانات و توان دستگاه‌های استان در این راستا به کارگرفته شود.

به گزارش آرانیوز:سید محمدتقی شاهچراغی در دوازدهمین جلسه کار گروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری، استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی به ویژه بسیج در مباحث مرتبط با بازرسی از اصناف را مهم دانست.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و تنظیم بازار و نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی استفاده از نیروی انسانی آموزش‌دیده، اعم از نیروی‌های اداری و مردمی در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم رصد و نظارت پیوسته بر بازار کالاهای اساسی اظهار داشت: در بحث ارزاق عمومی مردم، اولویت با تأمین نیاز جامعه و پیشگیری از کمبود ارزاق در بازار است.

شاهچراغی همچنین به اهمیت اقناع و توجیه افکار عمومی در راستای اجرای قانون حذف ارز ترجیحی و آثار و تبعات اجرا و عدم اجرای آن اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی می‌توانند نقش بسزایی را در اقناع‌سازی برخی تبعات اجرای این قانون در جامعه و در صنوف تاثیرپذیر از این قانون ایفا کنند.

وی وضعیت کنونی بازار را مناسب و با ثبات نسبی دانست و ضمن تاکید بر لزوم تلاش در راستای تأمین و تنظیم میوه شب عید گفت: ضمن فراهم ساختن زمینه‌های اجرای شایسته قوانین و تصمیمات ملی در استان، باید از القای فضای

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار